CENTROPOL ENERGY je jedničkou mezi alternativními dodavateli elektřiny. Na trh s elektřinou vstoupila ihned v roce 2002, kdy se uvolnil trh s touto komoditou. Od té doby se jí podařilo získat bezmála 300 000 zákazníků. Společnost využila také liberalizaci trhu se zemním plynem a velmi brzy se stala druhým největším alternativním dodavatelem. V současné době dodává zemní plyn zhruba 50 000 odběratelům. Většinu odběratelů CENTROPOL ENERGY tvoří domácnosti, ale zajímavými cenovými nabídkami CENTROPOL ENERGY výrazně posílil i u korporátních klientů a státní správy. Mezi odběrateli elektřiny se tak objevují velké firmy, města, kraje, ministerstva, která tak ušetří stamilióny.
Investice do péče o klienty
Zvyšování počtu zákazníků znamená pro CENTROPOL ENERGY také výrazný rozvoj péče o ně. V roce 2012 například společnost otevřela call centrum, které vyřizuje jak telefonické tak emailové žádosti a dotazy. Důležitým úkolem centra, do jehož vybudování CENTROPOL ENERGY investoval 20 milionů korun, je podávat informace těm, kteří by chtěli změnit dosavadního dodavatele plynu nebo elektrické energie. V případě zájmu pracovníci call centra možným klientům pomohou s celým procesem nutným ke změně dodavatele a také mu poradí, který tarif je vhodný právě pro něj. Těm, kteří dávají přednost osobnímu jednání, pošlou domů zástupce firmy, jenž s klienty vše potřebné probere buď v klidu jejich domova, nebo na jiném místě, které si určí. Pohodu těch, kteří se stanou odběrateli CENTROPOL ENERGY určitě zvyšuje i speciální e-shop. V něm si klienti mohou za výhodné ceny nakupovat například spotřebiče do domácnosti, dílny nebo na zahradu nebo pobytové zájezdy.