Reklamace

Vnímáte, že náš postup nebyl ideální, nejste spokojeni s průběhem sjednání pojištění a nebo Vám vznikla v důsledku naší chyby škoda? Jsme tu pro Vás a celou situaci včetně souvisejících procesů prověříme a vyřešíme.


Jak podat reklamaci

Prostřednictvím níže uvedeného formuláře nám prosím doplňte předmět Vaší stížnosti a jeho popis. Pokud je součástí i příloha, např. dopis od pojišťovny, výpis z banky apod., přiložte nám jej prosím k Vašemu podání.


Průběh reklamace

Vaši reklamaci se budeme co nejdříve věnovat a o výsledku našeho šetření Vás budeme informovat na Vámi uvedenou e-mailovou adresu. V souladu se zákonem máme na zpracování 30 kalendářních dnů, nicméně budeme se snažit Vaši reklamaci vyřešit co nejdříve.

Reklamace bude řešena v souladu s platnou legislativou a zároveň dle REKLAMAČNÍHO ŘÁDU.


Podání reklamace

*
?

Produkt
Vyberte prosím z nabídky jakého pojištění se Vaše reklamace týká.

tip: Pokud si nejste jisti jaké pojištění vybrat, nebo jste v nabídce dané pojištění nenašli, vyberte prosím volbu "jiný".

*
?

Popis stížnosti / reklamace
Zde prosím jednoduše popište naší reklamaci (stížnost).

tip: Není potřeba zde uvádět veškeré detaily. Vše s Vámi následně e-mailem, případně telefonicky dořešíme a na další detaily či požadované upřesnění se Vás ještě doptáme.

*
?

Jméno a příjmení
Zadejte prosím Vaše jméno a příjmení.

?

Číslo smlouvy
Zadejte prosím číslo smlouvy, které se Vaše reklamace týká. Pokud ho nyní nemáte u sebe, nechte nevyplněno.

*
?

E-mail
Zadejte prosím Váš e-mail, na který můžete případně poslat reakci na Váši reklamaci.

*
?

Telefon
Zadejte prosím Váš telefon, na který Vám můžeme případě zavolat pro vyřešení Vaší reklamace.

?

Příloha
Přes tento odkaz můžete přiložit k Vaší reklamaci i případnou přílohu.