nová-kampaň

Tomáš Srovnaný v nové kampani Srovnejto.cz posouvá srovnávače na další úroveň

19. září 2022

Srovnávač finančních produktů Srovnejto.cz nasazuje na podzim zbrusu nové spoty. Ty navazují na úspěšný koncept s hlavním hrdinou se smyslem pro uspořádané věci, který ale prošel několika zásadními změnami. Za kreativou stojí LuckyU, o produkci se postaralo studio Bistro Films. První spoty se objeví na obrazovkách v pondělí 19. 9. 2022 na stanicích skupiny Prima Group.

V nové kampani chceme prostřednictvím Tomáše Srovnaného vysvětlit českým zákazníkům důležitost správného pojištění majetku, nastavení povinného ručení nebo zodpovědného půjčování. Spoty mají jednoduchým způsobem přiblížit důležitost ochrany vlastního majetku a vysvětlit i mýty, kterými jsou některá pojištění opředena,“ popisuje Head of Marketing Skupiny Srovnejto, Josef Matějovič. „Naším cílem bylo posílit pozitivní vnímání srovnávačů, které jen neukazují jednoduché cenové srovnání produktů, ale především umí i většinu služeb za zákazníky sjednat. Zároveň jsme chtěli na konkrétních situacích v domácnosti Tomáše lidem vysvětlit, jak jim správně nastavené finanční produkty pomohou pomoci.

Koncept světa s dokonale srovnanými nabídkami už Srovnejto.cz použilo v minulých letech, tentokrát ale prošel její hlavní reprezentant radikální proměnou.

Dali jsme nově Tomáši Srovnanému tzv. background story v podobě jeho rodiny. Srovnávání tak již není o uspokojení vnitřní touhy po pořádku, ale má bezprostřední dopad na Tomášovo nejbližší okolí – když má totiž věci srovnané, ušetří peníze i čas, které může věnovat svým blízkým,“ vysvětluje Lubor Tůma, senior copywriter z agentury LuckyU. „Jednoduše řečeno – udělali jsme z Tomáše Srovnaného jednoho z nás a zachovali přitom pro značku typickou vizuální nadsázku v podobě srovnaného světa,“ dodává Jakub Mach, art director LuckyU.

Tomáši Srovnanému ve spotech hravým způsobem pomáhá jeho dcera Nela Srovnaná. V digitálním prostředí má po boku kompletní rodinu, která dokresluje důležitost poslání značky – ušetřené peníze a čas mohou lidé díky Srovnejto.cz věnovat tomu, co je pro ně opravdu důležité.

Na celé kampani se pracovalo více než rok. „Nechtěli jsme extrémně pospíchat – kvalita pro nás byla jednoznačně na prvním místě. I proto jsme celkem důsledně přistupovali ke všem kreativním návrhům během výběrového řízení i testování. Pro testování jsme využívali jak kvantitativní testování, tak i fokusní skupiny, abychom opravdu dobře chápali, co je pro potenciálního zákazníka důležité, čemu rozumí, jakou míru emocí očekává apod. Takto jsme věděli, jakým směrem se vydat, čeho se držet a na co v kampani nezapomínat,“ popisuje Josef Matějovič ze Skupiny Srovnejto.

S nejlepší myšlenkou nakonec přišla agentura LuckyU, se kterou intenzivně několik měsíců Srovnejto.cz pracovalo na jednotlivých částích kampaně. „Spolupráce s triem Tereza Köhlerová, Lubor Tůma a Jakub Mach byla od samotného počátku více než skvělá. Všichni se snažili neustále hledat lepší a lepší řešení, což věřím, že je na výsledku znát. Další část do skládačky přidala produkce Bistro Films se zahraničním režisérem Andeyem Trevgodou, stejně tak jako Karel Havlíček, který se postaral o moderní zvukové prvky v kampani,“ dodává Matějovič.

První televizní spoty poběží od pondělí 19. 9. na stanicích skupiny Prima Group. S třicetisekundovými spoty budou vysílány také kratší dvacetisekundové verze a sponzorské vzkazy, pro online jsou pak připraveny kratší formáty přizpůsobené jednotlivým platformám. Kampaň doplní komunikace napříč dalšími mediatypy včetně printu a sociálních sítí.

Kontakt pro média

Kontakt slouží pouze pro novináře, ostatní dotazy zodpoví kolegové na podpora@srovnejto.cz

Ke stažení