Srovnávač finančních produktů Srovnejto.cz nasazuje na podzim zbrusu nové spoty. Ty navazují na úspěšný koncept s hlavním hrdinou se smyslem pro uspořádané věci, který ale prošel několika zásadními změnami. Za kreativou stojí LuckyU, o produkci se postaralo studio Bistro Films. První spoty se objeví na obrazovkách v pondělí 19. 9. 2022 na stanicích skupiny Prima Group.
„V nové kampani chceme prostřednictvím Tomáše Srovnaného vysvětlit českým zákazníkům důležitost správného pojištění majetku, nastavení povinného ručení nebo zodpovědného půjčování. Spoty mají jednoduchým způsobem přiblížit důležitost ochrany vlastního majetku a vysvětlit i mýty, kterými jsou některá pojištění opředena,“ popisuje Head of Marketing Skupiny Srovnejto, Josef Matějovič. „Naším cílem bylo posílit pozitivní vnímání srovnávačů, které jen neukazují jednoduché cenové srovnání produktů, ale především umí i většinu služeb za zákazníky sjednat. Zároveň jsme chtěli na konkrétních situacích v domácnosti Tomáše lidem vysvětlit, jak jim správně nastavené finanční produkty pomohou pomoci.“
Koncept světa s dokonale srovnanými nabídkami už Srovnejto.cz použilo v minulých letech, tentokrát ale prošel její hlavní reprezentant radikální proměnou.
„Dali jsme nově Tomáši Srovnanému tzv. background story v podobě jeho rodiny. Srovnávání tak již není o uspokojení vnitřní touhy po pořádku, ale má bezprostřední dopad na Tomášovo nejbližší okolí – když má totiž věci srovnané, ušetří peníze i čas, které může věnovat svým blízkým,“ vysvětluje Lubor Tůma, senior copywriter z agentury LuckyU. „Jednoduše řečeno – udělali jsme z Tomáše Srovnaného jednoho z nás a zachovali přitom pro značku typickou vizuální nadsázku v podobě srovnaného světa,“ dodává Jakub Mach, art director LuckyU.
Tomáši Srovnanému ve spotech hravým způsobem pomáhá jeho dcera Nela Srovnaná. V digitálním prostředí má po boku kompletní rodinu, která dokresluje důležitost poslání značky – ušetřené peníze a čas mohou lidé díky Srovnejto.cz věnovat tomu, co je pro ně opravdu důležité.
Na celé kampani se pracovalo více než rok. „Nechtěli jsme extrémně pospíchat – kvalita pro nás byla jednoznačně na prvním místě. I proto jsme celkem důsledně přistupovali ke všem kreativním návrhům během výběrového řízení i testování. Pro testování jsme využívali jak kvantitativní testování, tak i fokusní skupiny, abychom opravdu dobře chápali, co je pro potenciálního zákazníka důležité, čemu rozumí, jakou míru emocí očekává apod. Takto jsme věděli, jakým směrem se vydat, čeho se držet a na co v kampani nezapomínat,“ popisuje Josef Matějovič ze Skupiny Srovnejto.
S nejlepší myšlenkou nakonec přišla agentura LuckyU, se kterou intenzivně několik měsíců Srovnejto.cz pracovalo na jednotlivých částích kampaně. „Spolupráce s triem Tereza Köhlerová, Lubor Tůma a Jakub Mach byla od samotného počátku více než skvělá. Všichni se snažili neustále hledat lepší a lepší řešení, což věřím, že je na výsledku znát. Další část do skládačky přidala produkce Bistro Films se zahraničním režisérem Andeyem Trevgodou, stejně tak jako Karel Havlíček, který se postaral o moderní zvukové prvky v kampani,“ dodává Matějovič.
První televizní spoty poběží od pondělí 19. 9. na stanicích skupiny Prima Group. S třicetisekundovými spoty budou vysílány také kratší dvacetisekundové verze a sponzorské vzkazy, pro online jsou pak připraveny kratší formáty přizpůsobené jednotlivým platformám. Kampaň doplní komunikace napříč dalšími mediatypy včetně printu a sociálních sítí.
Kontakt slouží pouze pro novináře, ostatní dotazy zodpoví kolegové na podpora@srovnejto.cz