Jak u nás jednoduše sjednáte povinné ručení?

2017-03-26

Uzavření pojistné smlouvy prostřednictvím našich stránek je velice jednoduché a časově nenáročné. Přesto Vás žádáme, abyste věnovali potřebnou pozornost veškerým doprovodným textům a samotnému vyplňování on-line formuláře.

Jak to tedy funguje?

1. Kalkulace ceny
Po zadání základních údajů o Vás a Vašem vozidle získáte komplexní přehled nabídek povinného ručení napříč pojistným trhem. Nabídky jsou přehledně uspořádány podle ceny a ihned vidíte i nabídku možných dodatečných připojištění (čelní sklo, zavazadla apod.). Stačí si jen vybrat variantu pojištění, které nejlépe odpovídá Vašim požadavkům.

2. Návrh smlouvy
Poté, co jste si vybrali konkrétní nabídku některé z pojišťoven, je nutné do formuláře zadat detailní informace o Vás a Vašem vozidle (veškeré potřebné informace naleznete ve velkém technickém průkaze) a dále zaškrtnout požadovaná připojištění. Dbejte především na správné zadání všech požadovaných informací, včetně Vašich kontaktních údajů (e-mail, telefon).

3. Objednávka pojištění

Po vyplnění veškerých požadovaných údajů se Vám zobrazí rekapitulace, kde můžete ověřit správnost Vámi zadaných údajů a případně opravit chybně zadané údaje. Potvrzením zadaných údajů online objednáváte Vámi zvolené povinné ručení.

4. Vznik pojistné smlouvy
Na zadaný e-mail obratem obdržíte potvrzení Vaší objednávky, včetně elektronické podoby pojistné smlouvy a dočasné zelené karty. Součástí potvrzujícího e-mailu jsou veškeré důležité údaje pro platbu pojistného a vznik pojistné smlouvy. Smlouva vzniká zaplacením pojistného na uvedený účet do 15 dnů od data počátku pojištění. Nemusíte nic podepisovat a zasílat poštou zpět.

5. Originály dokladů

Nejpozději následující pracovní den odešleme na Vaši korespondenční adresu potřebné pojistné dokumenty včetně originálu zelené karty. V případě, že doba od uzavření pojistné smlouvy do počátku pojištění je více než 14 dní, zašleme Vám dokumenty nejdříve 14 dní před počátkem pojištění.

6. Následný servis
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit. Bude-li Vám např. přidělena jiná SPZ či TP nebo budete-li požadovat změnu korespondenční adresy, napište nám na podpora@srovnejto.cz a my změnu zařídíme za Vás!

4.92 na základě 605 hodnocení. 5