Data Insights
Společnost ePojisteni.cz s.r.o, se sídlem Bořivojova 878/35, 13000 Praha 3, Česká republika ("my", nebo "nás") nabízí webový software pro reportingové služby ("Srovnejto Data Insights") jako řešení "Software jako služba". Tento popis služby podrobně popisuje aktuální rozsah funkcí softwaru Srovnejto Data Insights. Pojmy, které nejsou níže definovány jinak, mají význam definovaný v obchodních podmínkách nebo v objednávkovém formuláři.
1. Služby
1.1 Popis a funkce služeb
Jazyk: Rozhraní Srovnejto Data Insights je nabízeno pouze v českém jazyce.
Poskytujeme Vám Srovnejto Data Insights, což je reportovací řešení v oblasti pojištění vozidel, které umožňuje porovnávat produkty zákazníka s produkty jiných pojišťoven, zejména:
(a) analýza nabídky a ceny v portfoliu Srovnejto.cz;
(b) porovnání produktů zákazníka v rámci cenových ukazatelů pojištěného vozidla;
(c) porovnání cen produktů zákazníka s konkurenčními produkty jiných pojišťoven;
(d) další údaje nebo informace v závislosti na zvolené úrovni služby (Standard nebo Premium).
Srovnejto Data Insights bude poskytován na základě zvolené frekvence reportování prostřednictvím aktualizace power BI reportu a zasílání podkladových dat ve formátu CSV, a to měsíčně (vždy k 10. dni kalendářního měsíce) ("Report"). Strany se mohou vzájemně dohodnout na jiné frekvenci.
Funkce
K sestavě Power BI budete mít přístup až ze tří živatelských účtů.
Srovnejto Data Insights obsahuje:
1.2 Balíčky služeb
(a) Standardní balíček obsahuje: Power BI report s vizualizací vývoje cenových nabídek v čase, s možností filtrování podle demografických rozměrů, rozměrů vozu a produktového balíčku.
(b) Balíček Premium zahrnuje: Obsahuje stejnou vizualizaci jako balíček Standard s dalším exportem podkladových dat CSV. Export CSV obsahuje data, kde jeden řádek je jedno srovnání s informacemi o minimálních kotacích.
(c) Služba podrobných dat: zahrnuje další podkladové datové služby, kde jeden řádek představuje jednu nabídku.
(b) Služba porovnání NPS: obsahuje Power BI report s vizualizací porovnání spokojenosti zákazníků mezi pojišťovnami. S možností použití demografických parametrů, parametrů vozu a dalších filtrů.
2. Předpoklady pro použití
2.1 Technické požadavky
Pro používání služby Srovnejto Data Insights jsou nutné následující minimální technické požadavky.
(a) Používání služeb se vyžaduje funkční připojení k internetu a používání aktuální verze následujících internetových prohlížečů: Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer nebo Edge.
(b) Provozovatel upozorňuje, že používání nabízených služeb je optimalizováno pro použití na stolních nebo přenosných počítačích. Používání na mobilních zařízeních, zejména na chytrých telefonech s malými displeji, může vést k omezené použitelnosti.
(c) Uživatel je odpovědný za vytvoření a udržování technických požadavků pro přístup ke službám ve své oblasti, zejména s ohledem na použitý hardware a software operačního systému, připojení k internetu a aktuální software prohlížeče.
(d) V případě dalšího rozvoje služeb je povinností uživatele provést nezbytné úpravy infrastruktury IT, kterou uživatel používá, poté, co byl informován provozovatelem.
(e) Uživatel je povinen přijmout nezbytná opatření k zabezpečení svých systémů, zejména používat obvyklá bezpečnostní nastavení prohlížeče a používat aktuální ochranné mechanismy k odvrácení malwaru.
2.2 Data
V profilu uživatele musí být zachovány následující údaje: e-mailová adresa, heslo, jméno a příjmení, telefonní číslo, název společnosti.
3. Zákaznická podpora
3.1 Kontaktní údaje zákaznického podpory:
V případě problémů se obraťte na níže uvedené e-mailové adresy:
(a) karel.sultes@srovnejto.cz
(b) karel.chuchel@srovnejto.cz
3.2 Hlášení poruch
Závady je třeba nahlásit písemně e-mailem na adresu karel.sultes@srovnejto.cz. Smluvní partner určí správce s přidruženou e-mailovou adresou, prostřednictvím které bude následně probíhat výhradně kontakt s podporou.
3.3 Vyloučené služby
Následující služby nejsou součástí našich podpůrných služeb:
(a) Náprava problémů způsobených nesprávným používáním Srovnejto Data Insights;
(b) Záchrana vašich dat, pokud ke ztrátě dat nedošlo naší vinou;
(c) Individuální programové služby;
(d) Služba na místě ve vašich prostorách;
(e) Školení;
(f) Služby podpory týkající se interoperability Softwaru se softwarem třetích stran, který používáte;
(g) Vývoj vlastních implementací, jako jsou skripty, programy, konfigurace a podobně.